Amanda - @ Anna's

Hej hej, sitter just nu hemma hos Anna, ett tag sedan man träffade den filuren. Snart kommer Lina, Patric, Max och Hampus också. Vi ska bara chilla ikväll tror jag, inget stort planerat i alla fall.
Idag så tonade vi Lindas hår svart/brunt/rött, skitsnyggt, hon ser sjukt vuxen ut! Och så träffade vi den försvunne Mario plus hans sjukt söta lillebror Denis. Sedan åkte jag in till stan och träffade filurerna som är nämnda överst. Sedan vidare till Sickla med samma personer samt hem för att äta och nu sitter jag här med Anna och väntar på att de andra ska komma med sällskap och vattenpipa hahah.
Nu kom våran inhyrda strippa Patric så jag ska väl börja dra mig från datan. Vi hörs senare, ha en bra kväll!

Puss på er! /

GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0