Amanda - fortfarande sjuk

Fyfan för att vara sjuk! Jag mår rent ut sagt åt helvete. Har feber, ont i halsen, nacken, huvudet, äter nästan ingenting, ligger bara på soffan eller i sängen pga att jag inte orkar röra på mig och så fort jag ställer mig upp så viker sig knäna. Enda gången jag reser mig upp är när jag ska ta en cigg. Jag har ju mamma hemma med mig som tur är. Lite sällskap är alltid uppskattat när man inte mår bra. När jag till och med börjar längta tillbaka till skolan så märker man att det är illa.. Måste dock gå till skolan på torsdag, har prov och mitt skåp skulle egentligen ha varit tömt i måndags. Skolan ska flytta så vi var tvungna att börja tömma skåpen redan då. Den här skolans planering är inte den bästa ska jag säga er.. Men för sent att byta nu och jag skulle aldrig kunna lämna de andra tre ur GLAS.

Satt och lekte lite med min digitalkamera idag. Jag vet, jag är inte duktig på att använda den men idag så tog jag faktiskt bilder så att ni ska kunna se hur ynklig jag är när jag är sjuk hahah. Plus att jag hittade en bild från när jag fortfarande hade mitt löshår kvar och precis hade klippt luggen. Men min data är lite seg idag så det funkar inte att ladda upp bilder. Jaja, det kanske går senare. Prövar när jag går upp imorgon. Eller snarare idag.

Nu ska jag kolla runt lite och sen lägga mig i sängen och kolla på någon film. Vi hörs imorn. Godnatt, sov gott!

Puss på er! /
GLAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0