Amanda - godnatt

Hej hörni, förlåt för dålig uppdatering på sista tiden men har man fullt upp med att göra ingenting så har man hahah.
Idag åkte jag till Mormor och Morfar med Mamsen direkt efter skolan. De bor ute på Lidingö.. Åt middag där och pratade om sånt som gamla människor tycker om att prata om (Gamla och gamla, de är 61 och 62 år). Sedan mötte jag upp Mario i Slussen och under tiden jag väntade på honom så stötte jag ihop med Sofie och Marcus. Sedan bar det av in till stan för mig och lille Mario. Han skulle lämna in något paket eller något hahah. Efter det åkte vi hem till honom och  tog det lugnt och nu sitter jag här, hemkommen för ungefär 50 minuter sedan. Mamma blev lite sur eftersom jag hade lovat att komma hem lite tidigare idag och städa samt tvätta. Aja baja Amanda!

Vi ska väl gå och lägga oss snart tror jag. Har samhällskunskapsprov imorn också så jag skulle egentligen ha pluggat till det också, får se hur det går. Våran mentor Vese har ju inte gått igenom saker den här veckan eftersom han har varit sjuk varje dag.. Hoppas för hans skull att han skjuter upp provet, annars får han hela 1C plus några andra klasser på sig hahah. Just fan! Ska ju läsa till sidan 153 i boken vi har på svenskan tills imorn. Jag ligger på runt 90 sådär, känner mig stolt hahah. Nej men ärligt talat, den där boken är fucked up! Blindheten heter den. När det är en konversation så är det endast kommatecken och stor bokstav när nästa person pratar, inga taltecken här inte. Och idioten som har skrivit den vann ett jävla Nobelpris för den. Vad är det för värld vi lever i?! :P

Näe nu ska jag nog gå ut och ta min sista cigg för ikväll (Pappa är ju på kurs så jag kan röka hur mycket jag vill!) och sedan gå och lägga mig. Godnatt hörni. Sov gott!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0