Amanda - jahapp

Jag som skulle se på Twilight direkt när jag kom hem, istället satt jag uppe och tittade på tv med mamma och pappa, så det kan gå.. Var ju hos min farmor idag, hon har fått en hundvalp, en blandning av fyra raser. 25% labrador, 50% new foundland, 12,5% rotweiler och 12,5% schäfer. Snacka om att den va söt! Man ser inte så bra på bilderna, men det var ett bra försök av "mästerfotografen" eller vad tycks? Hahaha.



Herregud vad den här sista bilden skriker: Ge mig godis, SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLA :D

Äsch, jag sätter mig nog och kollar på Twilight en stund ändå tror jag, då kan jag somna gott när jag tänker på Edward Cullen (Robert Pattinson). Have i mentioned i'm going to marry him? Hahah, good luck, have fun som min käraste lilla Linda brukar säga ;)

Nu ska jag se lite på filmen och ringa ett samtal. Just det, grattis till en viss V som fyller 19 idag ;) Godnatt hörni!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0