Amanda - Jönssonligan

Sitter just nu hemma hos mig med Linda och kollar på Lilla Jönssonligan på styva linan. Harry är ju för söt hahah. Mat blir det om runt en halvtimma. Potatisgratäng, mums! Sedan ska vi skjutsa hem Linda och efter det kanske jag och Emelie skulle höras. Just det, en viss liten Mario har inte ringt som han lovade att han skulle när han hade vaknat, och jag vet for a fact att han inte sover.

Eftersom inga bilder från i måndags har kommit upp så tänkte jag lägga upp en gruppbild på oss tjejer som kom från Nacka och åkte dit.

Linda, Kim, Carolina, Julia och Jag.
Vi var inte lite packade, nej då hahah.

Nu ska jag gå och kolla hur det går med maten, börjar bli riktigt hungrig. Vi hörs sedan. Ha det bra!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0