Amanda - nattinatt

Jag har ju lovat er en ny bild på mig där man ser min lugg så nu för en stund sedan tog jag fram kameran och tog lite bilder, låt höra vad ni tycker. Själv har ja hört att ja ser ut som Lady Gaga, en sextiotalsbrud och en pundare, hmm, behöver nog lite mer åsikter där. Hjälp mig nu!


Nå, vad tycks?

Kom hem för ungefär 45 minuter sedan, har varit hos Mario med lilla Linda, innan dess träffade jag Johan en stund och pratade. Skoldagen har väl varit helt okej, bara det att vi körde spinning på gympan, mina knän lade av efter ungefär 20 minuter. Jag har slatter så när knäna påfrestas för mycket så känns det som om någon sticker in en kniv och drar fram och tillbaka under min knäskål.. Men jag klarar mig, gör jag alltid ;)

Jag måste bara lägga in den här låten så att det inte bara är jag som får den på hjärnan. Mohahahah!

Lady GaGa - Love Games

Nu ska jag ta en dusch och sedan ringa Johan för ett traditionellt nattligt samtal och gå och lägga mig, vi hörs imorn. Godnatt

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0