Amanda - sjuk

Sitter just nu här hemma och mår skit. Tror jag har halsfluss.. Usch usch! Orkade verkligen inte gå till skolan så jag gick upp för ungefär en timma sedan. Har mått lite halvdåligt i ungefär en och en halv vecka nu och igår var värst hittills. Jaja, det är bara att vänta ut det. Hoppas att jag blir frisk så fort som möjligt bara. Håll tummarna för mig!

Idag drogar jag fortfarande lite Dirty Dancing låtar men också de här tre låtarna:


Linkin Park - Somewhere I Belong

I wanna heal i wanna feel what i thought was never real 
I wanna let go of the pain ive felt so long.
Erase all the pain til its gone 
I wanna heal i wanna feel like im close to something real. 
I wanna find something ive wanted all along 
Somewhere i belong


Lady Gaga (som alla säger att jag är så lik nu när jag har tagit bort förlängningen, klippt lugg och blekt nästan platina) - Love Games

Let's have some fun, this beat is sick
I wanna take a ride on your disco stick

You've indicated your interest
I'm educated in sex, yes
And now i want it bad, want it bad
A love game, A love game


Katy Perry - Hot n' Cold

You change your mind
Like a girl changes clothes
Yeah you, PMS
Like a bitch
I would know


Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

Åh herregud vad långt det här inlägget blev. Jaja, nu ska jag fortsätta prata med Sofie som också är sjuk och droga min musik. Ha det bra!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0