Amanda - uppsats

Sitter just nu i datasalen 4.4 i skolan och skriver på min orsaksutredande uppsats i Svenska. Jag skriver om varför vi smsar så mycket, Sofie om varför det på senare tid har blivit en sådan sexhysteri och Linda om varför samhället är så utseendefixerat nu för tiden. Alla tre låter otroligt bra, vi försöker hjälpa varandra lite och jag tror att resultaten blir skitbra.
Mamma skrek att jag skulle vakna första gången klockan sju, jag gick upp vid åtta hahah. Jag var så sjukt trött, men som tur är så brygger Mamma alltid kaffe åt mig på morgnarna så då vaknar jag till lite grann i alla fall.
Min lugg var helt cp imorse, den stod åt alla håll och jag lackade satan, den ville inte som jag ville, men till slut så fick jag den att sitta som den ska.

Nu måste jag nog koncentrera mig lite och fortsätta med uppsatsen. Vi hörs senare. Ha det bra!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0