Amanda - Abretssätt och lärande

2 timmar och 20 minuter lång är den här förbannade lektionen. Läraren är ett sömnpiller men för första gången får vi en uppgift som är någorlunda rolig. Vi ska skriva om självkännedom. Om hur vi uppfattar oss själva, hur vi tror att andra uppfattar oss och om hur andra uppfattar oss. GLAS är brutalt ärliga mot varandra och det är bara bra. Vi skulle få några vänner att skriva fem bra saker om en och fem dåliga. Jag själv tycker att det är bra att människor är ärliga mot mig och säger vad de tycker om mig. Om jag har någon dålig sida (vilket jag vet att jag har många av) så vill jag gärna veta det, jag vill att folk ska vara ärliga om och mot mig.

Men i alla fall, senare idag så ska jag och Linda åka till Forum och kolla lite julklappar, jag vet redan vad jag ska köpa till henne men jag har ingen aning om vad jag ska köpa till Gabbi eller Sofie. Men vi tjejer bestämde oss för att vi skulle köpa julklapparna till varandra under mellandagsrean istället med tanke på att de andra i GLAS har ganska stora familjer som de ska köpa till också. Jag däremot ska bara köpa till Mamma och Pappa i min släkt, jag skiter i om de säger att de inte vill ha någonting, de ska få någonting vare sig de vill eller inte.
Eftersom Linda ska följa med till Forum och jag har bestämt mig för att köpa hennes julklapp redan nu (jag har hittat någonting som jag tycker passar väldigt bra) så får hon gå runt och vandra lite ensam ett tag och jag får se till så att hon inte förföljer mig. Hahah.

Näe nu måste jag fortsätta med uppgiften, vi hörs senare.

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0