Amanda - at Linda's place

Godnatt allihopa!
Nu sitter jag och fyllekäkar hemma hos Linda, bullar ftw säger jag bara! Kim sitter här också, vi sitter tre brudar ensamma i ett hus, har sjungit sing star och nu sitter vi och kollar på film. Jag säger bara tur att man inte behöver prata under filmer för ingen av oss har någon röst kvar, särskilt inte Linda som var på Slipknot igår. Önskar att jag kunder varit med henne.
Men i alla fall, vin har vi druckit under kvällen, kladdkaka och glass har blivit käkad samt Gorby's och bullar som vi äter nu. Tacka gud för tjejkvällar!
Jag och Kim kom förresten på gåtan om Gud är en man eller kvinna. Gud måste vara en man, vet ni varför?! Ingen annan människa än en man skulle vara så pass inkompetent som skapar männen! Vilken brud håller inte med mig? No offense guys, men ni är helt sjuka i huvudet majoriteten av tiden ni existerar! Hahahah, förstår ni varför jag bara har haft ett seriöst förrhållande en gång i mitt liv.
Jaja, nu har vi inte tid att prata mera om det här, ni ska vi kolla klart på våran film, dricka upp våra drinkar och äta upp våra bullar. Godnatt allihopa!

Peace, Love and Understanding /
GLAS

P.S, ja vi ska till skolan imorn, kul det kommer vara va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0