Amanda - bilder från i fredags kväll/natt

Hejsan, här kommer bilderna som jag lovade att lägga upp från i fredags;

Först har vi Sofies Fredric när han och bandet spelar. Jävlar vilket drag det blev trots att vi inte var så många där!


Sedan har vi en till bild från spelningen där Sofie står och tittar på sin lilla älskling.


Och därefter kommer lite bilder på mig och Gabbi i bubbelpoolen hahah.




Samt en bild på mig från igår i Lindas mössa.


Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare, det kommer bli några inlägg till från våran sida. Ja, jag säger våran sida för att lilla Linda ska sova hos mig en natt till :D Syster!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

jadu.. vad ska man säga, helt enkelt UNDERBAR tjej på bilden <3





Love u :x

2008-11-26 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0