Amanda - bussen strax

Min buss går 19:57 från Linda så jag ska väl börja dra mig om en stund, då blir det bara lilla Linda kvar i huset för hennes syrra är på träning, hennes brorsor är.. nånstans och hennes mamma och Micke kommer inte hem förrän runt nio. Och just det, då är det Desperate Housewives :D Somnade ju när förra avsnittet gick så jag får inte missa det här!

Vi har just kollat klart på Sex and the City, den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den! Slutat är bara så bäst, inte visste jag att jag redan var 50 bast hahaha.

Måste egentligen göra en engelska uppsats som ska in på torsdag, vi fick reda på att vi skulle göra den igår. Tre dagar, vad tänker kvinnan med? Hon borde veta att jag hatar hemtentor vid det här laget hahah. Imorgon har vi gympa, men jag tror inte att vi kommer få gymma (tyvärr) med tanke på att vi har gjort det i två veckor i rad nu. Men tro mig, det behövs ändå, den här helgen har bara bestått av sprit och andra onyttigheter, så jag behöver all träning jag kan få.

Det känns som att jag har bott hemma hos Linda i en veckas tid nu, kommer kännas konstigt när jag inte kommer göra det på ett tag nu när hennes mamma och Micke kommer hem. Vi har i princip suttit ihop de senaste tre veckorna och igår var första dan sedan fredagen på höstlovet som vi inte var med varandra efter skolan. Kändes helskumt. Men men, helskumma saker är jag van vid. Tolka det där hur ni vill.

Nu måste jag börja gå och klä på mig, plus se om mina skor har torkat eller inte. Jag tippar på inte.. Puss på er!

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer
Postat av: Sofie

DUDE! vi har treorna som kommer vara vår idrottslärare i två veckor, maria ska vara borta ;) mohaha! örr btw, jag saknar att sitta ihop med dig också.. men men natto

2008-11-18 @ 20:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0