Amanda - Da Vinci koden

Sitter just nu och kollar på slutet av Da Vinci koden med systra mi. Den här filmen får en verkligen att fundera. Är det sant? Har allt det här hänt? Lever Jesus arvinge nu? Har han ens någon arvinge? Hahah, herregud vad djup man blev här nu då. Nu får jag ta och passa mig.

Idag tog jag, Linda, Mamma och Pappa en promenad, eller Mamma och Pappa avvek efter tio minuter medans jag och Linda tog bussen till Ektorp och mötte upp en kompis till mig som jag inte hade träffat på ett bra tag. Skönt att se att han inte har försvunnit från jordens yta totalt hahah.
Sedan när vi kom hem tog vi två koppar te och satt och njöt av värmen. Just nu är det nämligen över 4 minusgrader ute. Det är äntligen vinter! Och imorn kommer det vara ännu värre väder än idag, eller för oss snöälskare; bättre väder. Det ska bli snöstorm! Jippie! Vi kanske inte ens kan ta oss till skolan imorn hahah. Synd bara att det ska regna nästa vecka! Buhu! Men men, man får väl njuta så länge det varar. Jag tänker i alla fall ta vara på det här vädret och hoppas på att det blir lika bra på Julafton, (som det bara är en månad kvar till om fem minuter!) inte som förra året med 12 plusgrader.

Jaja, det är väl dags att gå och lägga sig snart antar jag, fast man inte är speciellt trött, inte direkt som igår när vi däckade i soffan hahah. Men i alla fall, vi hörs imorn hörni. Ha det bra.

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0