Amanda - dåligt humör

Varför i helvete är jag på så dåligt humör?! Blev det när jag åkte ifrån skolan, har betett mig som en förstaklassens bitch sedan dess. Vafan är mitt problem?! Jag dampar sönder på att jag dampar sönder.. Har sovit på soffan idag, knappt pluggat någonting, läst lite i svenska boken. Men en sak som jag inte tänker göra överhuvudtaget är Arbetssätt och Lärande, aldrig i livet att jag gör den uppgiften hon gav oss. Inte för att jag inte orkar, utan för att jag känner att hon inte behöver veta det som uppgiften går ut på, låter dumt jag vet men om ni skulle ha sett uppgiften så skulle ni förstå.
Nu ska jag fortsätta vara sur antar jag, tänkte gå och lägga mig snart, men jag måste plugga och det kommer väl bli så att jag sitter uppe halva natten som vanligt..

Aja, vi kanske hörs sen i alla fall..

Puss på er! /
GLAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0