Amanda - Elit 1447

Godmorgon!
Eller morgon och morgon, antar att de flesta av er har varit uppe ett bra tag men själv gick man upp för bara två timmar sen, bakis som ett svin och med migränhuvudvärk. Jippie, right? Har som tur är ingen huvudvärk just nu, men knappt några cigg kvar heller så när Kim kommer tillbaka så ska vi åka och köpa så att vi klarar oss idag i alla fall. Man kallas ju inte för skorstenen utan anledning ;)
Igår var en väldigt störig men rolig kväll. Jag kom hem till Linda vid halv sju tiden och vi drack lite vin. Sedan kom Kim och Linda och Alex gick och handlade på Konsum, Alex tappade sin plånbok på vägen och när Sofie, Julia, Unni och Melina hade kommit så kommer det ett killgäng och plingar på. De har hittat plånboken! Men när de har gått så märker Alex att en summa thailändska pengar är borta samt hans bio kort. Jag, Linda, Kim och Sofie springer ut efter killarna och visiterar några av dem, inte alla. De har ingenting på sig men kom igen, vem annars skulle kunna ha tagit grejerna? Vi säger att vi ska polisanmäla dem om de inte ger tillbaka grejerna, sedan på kvällen så ringer en av grabbarnas morsor till oss och spyr galla. ÅÅH vad lacka vi var! Men i alla fall, nu ska vi vara snälla mot de små 93:orna och sluta ge dem så mycket uppmärksamhet.
Runt klockan elva kom Pavel, Chris och Marcus med drickan och då hade Mario kommit också. Vi drack och vi drack, det blev en del djupa samtal mellan väldigt många personer under kvällens gång och jag kan ärligt talat säga att nästan allting är svart för mig. Jag fick karatefylla helt enkelt.
Så nu sitter man här och väntar på att vi ska åka och köpa våra förbannade cigaretter.   M Å S T E  R Ö K A ! Ni som är smarta och inte röker, börja inte röka! Det kostar pengar och din hälsa. Ta det från någon som vet. Hahah.

Näe nu ska jag lämna över datan till Linda ifall hon skulle känna för att blogga hon med, men hon är minst lika bakis som jag så vi får se hur det blir med den grejen.

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0