Amanda - färdigfixad

Nu är i alla fall jag klar att gå till Forum, till skillnad från vissa andra, Linda, humhum hahah. Som sagt så ska vi kolla julklappar med mor min, vi ska nämligen gå med Lindas mamma nästa helg och faktiskt köpa julklappar, idag ska vi bara kolla. Och vem vet, mamsen kanske följer med nästa helg också, vilket jag betvivlar med tanke på att nästa helg är löne och studiebidrags helg. Jag vet redan några julklappar som jag ska köpa så det kommer nog inte bli så svårt. Men vi får se helt enkelt. Jag kanske ändrar mig under tiden vi är där.

Nu ska jag gå och sätta på mig min halsduk, Lindas mössa, mina skitsnygga skor och min Canada Goose, tacka gud för stora och varma jackor. Vi ses ute i minusgraderna hörni! Och bli inte förvånade om ni får en snöboll i ryggen och vänder er om och jag står där med ett flin ;)

Puss på er! /
GLAS



Kolla min fina snöängel :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0