Amanda - förlåt mig

Jag vet att det är mitt fel, det är ingen annan än jag som kan ändra på det. Bara jag, med lite hjälp men det är trots allt mig det handlar om. Det är jag som har gjort fel. Jag vill bara, om jag har sårat någon under tiden att ni ska veta att det absolut inte var min mening. Jag säger uppriktigt förlåt, och det är svårt för mig att säga. Anledningen till varför jag skriver det här är att en av de människor jag anser vara en av mina bästa vänner har berättat en sak för mig som jag har haft i bakhuvudet ett bra tag men inte riktigt insett. Jag ber speciellt om förlåtelse till henne. Mitt hjärta, du är värdefull, glöm aldrig någonsin bort det!

Hoppas du förstår..

Puss på er! /
GLAS

P.S, Lovar att jag är på bättre humör imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0