Amanda - golffilm

Godnatt/godmorgon!
Sitter hemma hos Linda, dricker apelsinjuice och kollar på nån golffilm som är helt psykad hahah. Vi kom på den smarta idén att vara vakna hela natten så att vi inte går och lägger oss när vi har en timma kvar att sova och är ännu tröttare när vi går upp. Smarta vi är va? Vi kommer vara så sjukt trötta imorn och det kommer sluta som det gjorde förra söndan när vi va hemma hos mig, vi kommer däcka en och en halv timma innan vi ska upp och vi kommer vara helt borta imorn i skolan. Vilka håller på det sista alternativet? Det gör jag hahah.

Jag sitter och drogar harpan och pratar på msn, Linda ligger i soffan bredvid mig och är helt inne i filmen. Vi kommer däcka väldigt snart känner jag på mig, för vi sitter och gäspar i kör, och vi är inte ens tillräckligt många för att vara en kör! :P

Nu ska vi se klart på filmen och sedan ska vi väl gå och lägga oss även fast vi inte skulle. Jaja, är huvudet dumt så får kroppen lida.

Peace, Love and Understanding /
GLAS

P.S, nymfomanen i mig som talar just nu, jag behöver ett ligg! Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0