Amanda - hemma

Hej allihopa!
Jahapp, nu var man ensam efter skolan för första gången på flera veckor. Linda åkte precis, hon ska hem en snabbis, sen in till Hovet och köa inför Slipknot. Jag och Kim ska åka dit och stå med henne ett tag också hade vi tänkt. Så vi åker när Kim har slutat antar jag.
Nu sitter jag här och lodar och halvkollar på tv, måste egentligen plugga, men jag orkar inte gå ner till undervåningen och sätta på min data där jag har början av arbetet, så jag sitter här uppe på mammas och pappas data istället en stund. Mamma och pappa kommer inte hem förrän vid halv fem om allt är som det ska, så jag är lite halvt uttråkad. Inte för att jag har så mycket att göra när dom kommer hem heller men då har jag iallafall sällskap hahah.
Satt uppe till två igår och pratade med min söta lilla Robin, inte min pojkvänv vill jag poängtera, bara min bästa killkompis. Han får mig alltid på bra humör, fast jag håller på att somna hahah.
Sitter och lyssnar på RMK - Ecstacy, älskar den låten, älskar i och för sig alla hans låtar men Ecstacy, I väntan på bussen, Räddningspatrullen, Lyckan får du lätt och Bangar inte är mina favoriter. Kommer ihåg hur överlyckliga jag och Linda var när han var på invigningen av nya Forum och han var där och uppträdde, har faktiskt ett foto på Linda, Chai, Marcus, Rikard och mig därifrån plus ett antal videos. Här är fotot i alla fall:


Herregud vilken perfekt dag!

Näe nu ska jag sitta och fortsätta sjunga med i I väntan på bussen och bara ta det lugnt ett tag, vi hörs senare, ha det bra allihopa!









Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0