Amanda - hoppas

Kom hem för ungefär 40 minuter sen, var hos Mario, inte träffat den filuren på ett tag. Min och Lindas lilla gröna apa! :D
Och vet ni en sak? Jag fick inte pisk när jag kom hem fast jag var en halvtimma försenad. Kors i taket!
Var i Forum med Kim och Linda i ungefär tre timmar, köpte Lindas julklapp och hon blev lite sur när jag och Kim gick och viskade om den hela tiden hahah.


Nu har jag suttit och tänkt ett tag och jag vill att en speciell person ska veta det här;

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du inser att du fortfarande är min bästa vän, jag kanske inte är din bästa vän längre men jag vill fortfarande vara. Jag vill att vi ska hitta tillbaka till hur vi hade det förut. Det var inte länge sen, eller hur? Eller i dina ögon kanske det var det.


Du betyder mer än du tror.. Jag älskar dig!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du?

2008-11-26 @ 18:16:27
Postat av: Pelle Svanslös

Hur kan man komma i kontakt med en sån hära ängel?:o



Kyss och smek, ifrån Pelle ( vågar inte berätta mitt riktiga namn ännu)

2008-11-26 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0