Amanda - hos Linda igen

Godkväll alla söta människor!
Kom till Linda för en liten stund sedan, just nu är det bara jag, hon och hennes älskade sötnos Alex här. Vi sitter alla tre och smuttar på varsitt glas vitt vin. Resten av folket kommer väl komma indroppandes under resten av kvällen.
Idag var en fett chill dag i skolan. Kommer i och för sig dit helt bakis men studiepasset gick åt till att kolla på film och sen var svenska lektionen inställd så vi fick gå vid halv ett ;) När jag kom hem så var min sjukling till pappa redan hemma och vi sov i tre timmar och sedan var det middag. Fläskpannkaka ffs! Hahaha.
Nu ska jag gå ut och ta en cigg och fortsätta pumpa musik, eller de flesta av er kanske inte tycker att Slipknot är musik? Hahaha. Vi hörs kanske senare ikväll fyllskallar ;)

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0