Amanda - hos Sofies kille

Här sitter vi nu, jag, Gabbi, Sofie och Fredric, eller jag och Gabbi försöker få på dvdn, eller vi har fått på den och vi har ljud men vi får inte fram nån jävla bild hahah. Vi är så otekniska som det bara går att bli :P Sofie och Fredric ligger i bubbelpoolen och myser, jag och Gabbi kanske också ska bubbla lite senare, men klockan är faktiskt rätt mycket så vi får se hur det blir med den saken.

Vi var ju på Fredrics spelning idag, gud va bra de var! Men inte så kul när alla började hoppa runt på varandra och göra nån sorts amatör Ring of Death när jag, Gabbi och Sofie står längst fram i mitten hahah. Vet inte hur många armbågar jag fick i ryggen, inte heller hur många armbågar jag delade ut :P Och en sak, hur FAN lyckas man trampa på nåns häl? När personen som blir trampad på har stövletter på sig? Hur är det möjligt? Hahah. Jaja, nu ska jag väl ta en cigg och sedan försöka hjälpa Gabbi lite mer med tv jäveln. Vi hörs imorgon, sov gott och ha det så kul inatt ;).

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0