Amanda - huvudvärk

Godkväll hörni!
Som ni kanske märker så är bloggen under konstruktion och vi planerar att vara klara med den till på torsdag eller fredag. Hoppas ni kan stå ut med detta så länge.
Efter skolan åkte jag och Sofie hem till mig och började fixa och trixa lite med designen, sedan åkte jag till Älta (chockade?) och träffade Kim en stund. Åkte hem vid halv nio, somnade på bussen som vanligt och nu sitter jag här.
Klockan är tjugo över tio och jag har en huvudvärk som håller på att döda mig, skjut mig någon? Har i och för sig hört att sex hjälper emot huvudvärk, har dock aldrig provat och kommer inte få göra det ikväll heller. Ikväll ska jag SOVA, måste sova i minst åtta timmar egentligen för att jag inte ska somna i skolan som vanligt, vilket betyder att jag måste somna om ungefär 10 minuter. Vadå körd? Jaja, sex - sju timmar kanske det blir iallafall. Mer än vanligt.
Glömde bort Desperate Housewives ida igen, andra veckan i rad, inte bra alltså. Somnade i soffan i vardagsrummet på övervåningen istället hahah. Lyckat värre. Jaja, nu ska jag nog ta en dusch och börja röra mig emot sängen, vem vet, kanske får ett intressant samtal inatt ;).

Lägger in en bild så att ni får se hur en av oss ser ut i alla fall.



Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0