Amanda - Info

Namn: Amanda Elsa Wilhelmina Löwgren
Ålder: 16 år (född 14/8-92)
Familj: Mamma och Pappa
Bor: Centrala Nacka
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Barbieblond
Längd: 171 cm
Civilstånd: Singel
Läggning: Bisexuell
Intressen: Festa, vännerna, sova, fika, shoppa m.m
Musiksmak: Allätare men mest rock, RnB och house
Roligt att veta: Jag är stört kittlig och har fobi för spindlar

Det var lite snabb information om mig, om ni vill veta något mer så är det bara att fråga. Ni kommer snart märka att jag inte skäms för mycket och kommer skriva exakt vad jag tycker och tänker, och stå för det. Jag är väldigt ärlig och rättfram, har nog fått det från min mor, och har ganska kort stubin, det har jag nog fått från far min. Hoppas ni tycker om det vi tänker skriva och om ni inte gör det, so what? ;) 
Just nu sitter jag i skolan och har datorkunskap, sista lektionen för idag som tur är. Måste hem och äta något, är stört hungrig. Sofie ska med mig hem och vi ska fixa till bloggen lite hade vi tänkt, eller snarare Sofie som ska fixa till den med tanke på att jag inte vet ett skit om hur man fixar en blogg. Bloggade lite själv förut och kunde fixa färgkoder och sånt men inget mer hahah. Aja nu måste jag nog göra uppgiften våran lärare gav oss, inte för att jag vet vad vi ska göra men men. Det går säkert bra.

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0