Amanda - Jag ser det snöar :D

SNÖÖÖÖÖÖ :D Äntligen, som jag har längtat! Idag ska det bli snöbollskrig, pulkaåkning och snöänglar gjorda! Så akta er om ni ser mig ute, ni får nog en snöboll i huvudet :D

Kom hem för ungefär en timma sen, satte på en tvättmaskin som jag måste gå och hänga upp btw, käkade lite och nu har jag bara suttit och kollat på någon wierd film med pappa. Ska åka till sjukhuset med Linda och Gabbi senare för att kolla till Kim, den stackaren! Krya på dig vännen! Vi får se hur hon mår helt enkelt. Sen ska jag ringa en person som jag eventuellt ska möta senare också.

Igår så blev det faktiskt så att jag och Gabbi badade i bubbelpoolen, men det spårade ur totalt! Vi tog i LITE för mycket skumgrejer så det var skum över hela rummet hahah, vi hade ett ljus på kanten som släcktes rätt så snabbt hahah. Men det var fett mysigt i alla fall. Sen när vi hade suttit där ett tag så var vi så sjukt varma så vi gick ut i bara linne och tjocktröja, ja, ja menar BARA linne och tjocktröja, i minusgraderna, klockan två på natten och ändå höll vi på och svettas ihjäl, det rök om oss när vi satt i badet hahah. Kan ni tänka er hur varmt vi hade det? :P Näe, vi har lärt oss en läxa i alla fall, inte ha så mycket skumgrejer i nästa gång.

Nu ska vi se om Linda svarar på mitt sms och så ska vi röra oss mot slussen, sedan ikväll, då jävlar ska det bli snöbollskrig :D Ha det så bra resten av dagen så hörs vi senare.

Puss på er! /
GLAS

P.S, bilder från bubbelpoolen kommer när jag har satt mig vid min data istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0