Amanda - kvällssysselsättning

Godkväll!
Min kvällssysselsättning bestod av att: 1. bestämma träff med en person som jag har saknat en del, så honom ska jag träffa imorgon. 2. Prata med en gammal kompis ett tag på telefon. 3. Prata med lille Robin på msn. Och nu bara av att sitta här och se minuterna gå förbi. Även om jag är trött så kan jag inte sova nu på senaste tiden. Jag sover istället under dagarna och eftermiddagarna, vilket fuckar min nattsömn totalt. Och den här gången är det ingen låt oss säga "rolig" natt med en söt pojke som gör att ja e trött hela tiden. Näe, nu är det faktiskt mitt eget fel att jag inte kan sova när jag sitter uppe hela nätterna, ibland med anledning, ibland utan. Jag måste i alla fall snart lägga mig i sängen och åtminstone försöka sova. Har sovmorgon imorgon som tur är. Så jag behöver inte gå upp förrän vid halv tio men mamma brukar vara dum och ringa vid halv nio istället..
Näe hörni, nu måste jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon.

Peace, Love and Understanding /
GLAS

P.S, undrar hur det gick för Sofie på bröllopet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0