Amanda - med Linda och Kim hos surpuppan Mario

Godkväll.
Här sitter man hos Mario en lördagskväll, alla är helt döda och bara ligger i hans säng och stirrar in i väggen. Gud så kul man kan ha :P Vi måste hitta på nånting snart innan jag får DAMP! Jag är så sjukt rastlös och känner att jag måste göra nånting med tanke på att vi har gjort både det ena och det andra de här senaste dagarna.

Jag måste bara få ur mig en sak. Herregud vad jag HATAR Älta just nu! Här kommer allting som man gör/har gjort ut på tre röda, det är helt sjukt. Har folk inget liv som måste gå runt och prata om andras eller? Ni som känner er träffade, varsågoda, det ska ni fan göra också!

Asså ni ska se det här, Kim ligger och lyssnar på musik och stirrar in i väggen, Mario ligger i Lindas knä och Linda pillar Mario i håret medans han gör små ljud som gör att han låter som en kåt älgtjur hahah. Nu måste jag stoppa denna galenskap. Vi hörs kanske senare. Puss på er!

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0