Amanda - migrän

Hej hörni, antar att jag egentligen borde ligga och försöka sova nu, men jag har sovit i ungefär tre timmar på soffan idag så jag är inte särskilt trött.. Jaja, min dag bestod av skolan, åka hem med Linda, Mamma och Pappa kommer hem, äter och åker sedan till en av mammas kusiner som fyller år idag. Då sov jag ett tag, gick upp och tog en cigg, sov igen. Rolig dag va? Hahah. Sitter just nu och lyssnar på Sum 41 - Still Waiting, älskar den låten. Men jag har återupptäckt en gammal låt av My Chemical Romance - Heaven Help Us



Texten är så bra, låten är bra, sångaren är så sjukt snygg, älskar allt med My Chemical Romance, kommer alltid vara dem trogna, sen va ni tycker om det är erat problem. ;)

Hear the sound
The angels come screaming
Down your voice
I hear you've been bleeding

Make your choice
They say you've been pleading
Someone save us

Heaven help us now
Come crashing down
We'll hear the sound
As you're falling down

I'm at this old hotel
But can't tell if I've been breathing or sleeping
Or screaming or waiting for the man to call
And maybe all of the above
Cause mostly I've been sprawled on these cathedral steps
While spitting out the blood and screaming
"Someone save us!"

Heaven help us now
Come crashing down
We'll hear the sound
As you're falling down

And will you pray for me?
Or make a saint of me?
And will you lay for me?
Or make a saint of?

Cause I'll give you all the nails you need
Cover me in gasoline
Wipe away those tears of blood again
And the punchline to the joke is asking
Someone save us

Nu ska jag röra mig mot sängen vare sig jag är trött eller inte, jag måste sova. Börjar klockan nio imorn, vilket betyder uppstigning vid klockan sju.. Jaja, vi hörs imorn igen. Ha det bra.

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0