Amanda - skolan

Godmorgon!
Började 10:50 idag, såg klart på filmen vi började se på igår på spanskan, Maria full och grace, bra men konstig film. Fick sluta 20 minuter tidigare också, skönt men störigt när varken Sofie, Gabbi eller Linda går i min grupp, de alla tre går på italienska dom jävlarna. Så nu sitter jag här själv och väntar på att de andra tre ska sluta. Blir i och för sig bara två av dem som kommer ut ur klassrummet med tanke på att Sofie är sjuk, den stackarn. Krya på dig vännen.
Vad ska ni göra idag då? Själv ska man träffa en gammal killkompis och prata om gamla tider hahah. Näe men vi får se vad vi hittar på, nåt kul blir det säkert.
Har bara två lektioner idag, varav en redan är avklarad så nu har jag lunch och engelska kvar på schemat. OH SHIT! skulle ju skriva den där förbannade engelska uppsatsen igår, men kom jag ihåg det, nej då! Herregud, fjärde veckan i rad? Hahaha, smidig, jag vet.

Näe nu ska jag ut och ta en cigg och sedan äta lunch med de andra två, vi hörs senare

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0