Amanda - skolan

Godmorgon igen!
Nu har vi precis kommit till skolan och ska ha datakunskap, usch och fy och blä säger jag bara. När man redan har suttit framför en data hela natten så är det inte så kul att göra det i skolan också hahah :P Men det måste göras.
Just det, jag och Linda märkte i morse att vi bara har två, respektive fyra cigg kvar, och jag köpte mitt paket vid fyra tiden igår hahah. SKORSTEN FTW! :D Vi kom också på en till sak, idag kommer vi inte va med varandra efter skolan och det är första gången på tre veckor hahah, vi sitter praktiskt taget ihop nu för tiden. Men vaffan, vi har ju kul hela tiden så fuck it! :D
Nu ska jag försöka lyssna på vad vi ska göra för nånting och sedan göra det, om jag nu orkar hahah. Vi hörs sen hörni.

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0