Amanda - skolan

Godmorgon hörni!
Just nu sitter man på svenskan och ska läsa om hur vi ska göra när vi ska skriva en orsaksutredande text men våran lärare är sjuk så vi sitter mest och lodar. Eller i alla fall jag, Linda och Gabbi, Sofie sitter kvar i klassrummet och pluggar på som vanligt hahah. Som sagt så är bloggen fortfarande under konstruktion och vi lovar att vi ska fixa det så fort vi bara kan.
Idag ska Linda på Slipknot, äntligen slipper man hennes gnäll om hur många dagar det är kvar hahah. Hon ska åka direkt från skolan och ställa sig och köa, jag och Kim kanske ska komma dit och hålla dem sällskap ett tag om vi orkar, men jag tvivlar om jag ska vara ärlig. Jag måste nämligen plugga.. Orkar inte! Jaja, skulle ändå ha lämnat in den här uppsatsen för ett antal veckor sedan så jag måste väl göra den vare sig jag vill eller inte.
Idag har vi gymnastik på schemat, hoppas, hoppas, hoppas att vi får gymma idag. Måste träna upp konditionen och få bort min lilla mage hahah. Typsikt tjejgnäll inte sant?
Näe nu ska jag nog sätta mig och fortsätta loda, logga in på fb eller något och bara snacka skit med tjejerna as usual ;).
Vi hörs senare.

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0