Amanda - snö!

Var och lämnade Linda vid busshållplatsen för en stund sen, systra mi. Btw, vi ska trycka varsin tröja, de kostar runt 450 spänn men när ni ser trycket så kommer ni förstå varför vi köpte dom ;) Kommer dock inte köpa dom den här månaden, kanske runt jul någon gång. Men en sak kan jag lova, de kommer vara så sjukt snygga! :D

Ska kolla på Grey's Anatomy för första gången på länge ikväll, sedan är det Dirty Sexy Money, wihoo hahah. Min tv-kväll är räddad! Börjar inte förrän vid tio i elva imorn heller så jag kan sitta uppe lite längre än vad jag brukar, gud så sjukt skönt! Eller så går jag och lägger mig tidigt för en gångs skull och får en god natts sömn? Nääää :D

På fredag är planerna att åka och kolla på när Sofies lille Fredric spelar, ska bli sjukt kul och se hur det låter, har nämligen fått höra att han är en bra liten kis ;)

Måste bara lägga in två bilder från svenska lektionen idag där vår alltför söta lärare Sebastian tog med sig frukost åt oss.


Linda gjorde en stjärna! Och jag gjorde en, ja ni ser nog vad den föreställer, vilken blev snyggast? ;)

Bryter också trenden nu.

Puss på er! /
GLAS

P.S, Jag och Linda äger på att rita i snön och göra snöbollar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0