Amanda - stress helg

Herregud, det här är första timmarna man har kunnat ta det lite lugnt den här helgen. Har bara varit hemma och pyntat och bakat idag. Eller jag vaknade ju upp hos Linda men sedan så tog jag mig hem för att jag och Mamma skulle handla och sen skulle det bli julpyntning hemma.

I fredags var vi som sagt på bio med Julia. Herregud vad man saknar den helt überglada personen. Skönt att man får träffa henne lite då och då i alla fall. :)  Jag vet att både Sofie och Linda redan har berättat om Twilight men jag måste ju såklart berätta vad jag tycker också. Jag älskar vampyrer! Jag älskar filmen, jag älskar Edward (Robert Pattinson), jag älskar kärleken de har. Jag älskat allt. Jag lovar er, den här filmen knäcker både klassiker som Titanic och Moulin Rouge. Tro det eller ej men jag lovar att det är många där ute som håller med mig på den punkten.

Igår så vaknade jag och Linda runt halv ett - ett, vi skulle egentligen upp klockan tolv, för vi vet hur sega vi är på morgnarna. Vi skulle vara inne i stan vid tre. Jag skulle träffa Robin och Linda och Kim skulle träffa två av deras kompisar. När vi hade varit i stan så åkte jag och Linda först hem till mig och hämtade lite saker som jag skulle ha med till henne. Sedan åkte vi till Älta, sedan bar det av igen för att köpa cigg, samt sedan in till Slussen och tillbaka till Älta. Senare på kvällen så åkte vi till Tyresö och träffade några gamla polare till Linda. Sedan blev vi hämtade i Gullmars och gick och lade oss.

Nu ska jag också börja gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorn.. Usch för skola. Men hörni, imorn är det 1:a December. Och just det, glad advent eller vad man nu säger. Ha det bra och sov gott.


Måste bara lägga upp den här bilden så att ni som inte har sett filmen kanske förstår vad jag pratar om när jag menar att jag ska gifta mig med en vampyr, och inte vilken vampyr som helst! Edward Cullen ska det vara! Hör du det Linda!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0