Amanda - tankar

De bara flyger runt i mitt huvud just nu, så mycket som händer runt omkring mig. Och jag kan inte stoppa det.. Varför kan inte allting bara vara bra? Alltid ska det vara någonting fel.. Jag förväntar mig inte att alting ska vara perfekt, för det kommer det aldrig att vara, men det kan väl vara bättre i alla fall. Skönt att jag fick prata lite med en person idag bara. Saknat honom väldigt mycket, tro det eller ej.

Bara en låt som jag har älskat sedan första gången jag hörde den, älskar My Chemical Romance nu och för evigt.

Love is as red as the rose on your coffin door
What's life like bleeding on the floor

You'll never make me leave
I wear this on my sleave
Give me a reason to believe

So give me all your poison
And give me all your pills
And give me all your hopeless hearts
And make me ill

You're running after something
That you'll never kill
If this is what you want
Then fire at will

Preach all you want but who's gonna save me?
I keep a gun on the book you gave me,
Hallelujah, lock and load
Black is the kiss
The touch of the serpent son
It ain't the mark or the scar that makes you one,

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0