Amanda - vi klarade det!

Godmorgon!
Vi klarade det, vi var vakna hela natten och nu är det dags för kaffe och frukost samt dusch och att fixa iordning oss. Fyfan vad vi äger hahah. Enda problemet är att jag inte har så många cigg kvar eftersom jag har rökt under natten också. Som sagt, skorsten! Hahah. Vi ska egentligen upp om ungefär 40 minuter, så när morsan ringer och jag är överpigg kommer hon fråga vad fan mitt problem är hahah. En annan jobbig grej är att jag känner att både jag och Linda kommer däcka i skolan. Men vi ska ta med oss egen lunch i alla fall, left-overs från salladen vi gjorde igår, då vet vi att det är god mat hahah. Herregud, märks det att jag är lite smått övertrött eller? Nu ska jag ta en kopp kaffe och sätta mig och äta lite.
Vi hörs senare idag gullungar!

Peace, Love and Understanding /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0