Amanda - 1 månad <3

Hej hej, ligger just nu i älsklingens säng med datan i famnen medans han städar. Lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Idag firar vi en månad, herregud vad tiden går fort. Men det spelar ingen roll hur mycket jag än är med honom, jag får aldrig nog. My own personal brand of heroin. Undrar hur det kommer gå när han åker iväg i en hel vecka på sportlovet.. Jaja, vi klarar av det, det blir ju ändå så mycket bättre när man ses om man inte har träffats på ett tag. Jag kommer döda honom med kyssar när han kommer hem igen hahah.

Tänkte berätta om min dag hittills i korta drag. Jag gick upp en kvart innan jag skulle gå hemifrån och hann på den tiden klä på mig, äta frukost och sminka mig. Okej, det kan ju bero på att jag inte sminkar mig särskilt mycket längre. Det tar ungefär två minuter för mig på morgonen eftersom jag bara använder solpuder och mascara. Sedan mötte jag upp Linda, Jocke och Gabbi i Slussen och vi åkte till skolan. Den enda lektionen vi hade idag var studiepass där jag gjorde kommunikationsuppgiften som skulle vara inlämnad idag om Sandor/Ida. Svenskan var inställd för våran lärare var sjuk och då frågade vi våran kommunikationslärare om vi inte kunde få veta vad nästa uppgift var direkt så vi slapp sitta och vänta i två timmar på att lektionen skulle börja. Såklart fick vi det och gissa vad det var? Att starta en blogg och ha den igång i tre veckor och sedan skriva en rapport. Vi ska också ha en tävling där den som har flest besökare de sista fem dagarna av bloggandet vinner. Vi kommer såklart länka till våra andra bloggar här så att ni får se vad vi skriver om där också.

Nu ska jag börja fundera på vad min nya blogg ska heta, min förra hette ju misstolkning och jag gick in på den för några dagar sedan. Herregud vad gamla grejer det står där! Hahah, men nu så ska det bli nytt och fräscht ;) Men i alla fall, vi får höras lite senare för nu ska jag gå och titta på när älsklingen städar, han är så söt när han är koncentrerad och det gör absolut ingenting att han inte har så mycket kläder på sig (A) Ha det bra så länge!

Puss på er! /
A
SG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0