feber and shit

hej alla muppar därute, vaknade kl 6 imorse med feber och smsade mamma & sedan somnade jag om, vaknade sedan runt halv 11 igen med fint väder utanför mitt fönster vilket gör det ännu mer surt, dock är det en jobbig skoldag idag så är egentligen lite skönt att man stannat hemma, men det innebär ingen träning idag som jag var så taggad på, får väl bara fortsätta att ladda ner mina sims-spel och sedan spela. mickis har begärt sig till jobbet å kommer hem runt tio ikväll, hoppas bara michelle är pepp på att laga mat för det vet jag inte alls om jag orkar *pust* nej fyfan, hoppas jag är frisk imorgon, är orkar man ju inte ligga och glo.. & justfan, plugga :/

jag saknar!
kram / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0