lill-lördag!

hej mina vänner! ligger hemma och är sjuk fortfarande, det börjar bli på bättringsvägen men så fort jag börjar bli bättre får jag jobbiga svettningar på nätterna, tittade också in på min närvaro och såg att jag hade 23%.. jag blir lite irriterad, för man får ett sjukanmälningsnummer som inte ens fungerar! så nu har jag mailat min mentor som ska ringa min mamma och skälla ut honom, de är helt oacceptabelt också att dem inte ringer hem och frågar vart man är? det kan ju ha hänt vad som helst på vägen till skolan och så vet ingen vart man är.. jävla äckliga skola - hatar.

aja, har pluggat hela morgonen. läste klart andra delen av the snapper och har trean/fyran kvar som ligger i skolan, det är lite dålig planering av vår lärare lenita också som på fullaste allvar tror att man ska läsa ut bok på tre veckor.. blir lite smått irriterad. :/ ska snart belöna mig med lite heroes tittande och bara ta det lugnt. ska till skolan imorgon iallafall, måste ta hem lite matte och prata med min praktisk marknadsföringslärare, dan & få det jag missat. sen blir det bara kommunikation och samhälle tänker jag inte ens tänka på - är så förbannad på vese.. -.-

ska inte skriva så mycket nu, hoppas ni alla har det bra! puss och kram / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0