never thought I would fall in love, love love love. and it grew from a simple crush, crush crush crush

det är söndag och jag har äntligen fått igång mitt internet.. fredag blev inte riktigt som vi hade tänkt oss men det var kul, vi var hemma hos marcus istället och runt 1 tiden drog vi alla åt olika håll, jag och gabbi bestämde oss för donken i slussen där det var smockat med folk klockan 02:02, I remember! vi drog in på toan för att dricka upp våran sista dricka, väktare över allt så vi ville inte riskera något, sedan kommer patric och är me oss en stund, sedan ska vi kila till pendeltågen för att sova hemma hos mig och dem går inte förens 05:22 bra jobbat sofie och gabbi! men vi har kul iallafall och tio över sex på lördag morgon är vi i säng och sover..

i lördags va det bara chill hemma med syster, bytte mobil med henne så har en rosa touch nu som är jobbig och skriva på men ohoj så snygg :) nu är det söndag och kusin är här, vi har nyss ätit och nu sitter jag i min säng med min laptop och funderar på att plugga men jag vill fan inte det! usch nej. hoppas på bra film på tv ikväll, vi får se.. till dess - puss / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0