Amanda - FEKKE!

Sitter just nu i skolan och känner mig skittaggad, fest ikväll hos Sofie och fyfan vad kul det kommer bli! Päronvodkan är fixad och kvällen kommer bli sköööön! Älsklingen ska också med vilket betyder ännu mera kuligheter hahah ;)

Har bara kommunikation kvar och vi ska bara se på film så det blir chill som fan. Vi gjorde knappt något på studiepasset heller vilket är på både gott och ont men vad fan, skönare att sitta och snacka än att jobba, right?
Efter skolan blir det direkt till älsklingen, möta honom i hans skola, handla lite grejer och sedan direkt till Sofie. Vart vi ska sova är inte riktigt bestäm än, antingen blir det hos älsklingen eller hos Sofie. Det märker vi senare ;) Sen är ju också frågan om älsklingen får gå ut ikväll eller inte, han har varit lite stygg, ajjabajja. I och för sig så har väl jag lite att göra med det också men men, det löser sig alltid på ett eller annat sätt ;)

Nu ska jag sitta och ASGarva lite med mina homies Gabbi och Sofie i skolan, tack mina älsklingar, ni förgyller min dag! Älskar er båda.

Ha det bra, vi hörs senare, om vi kommer ihåg hur man loggar in på datan ;).

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0