Amanda - har ingen rubrik

Godkväll/natt allihopa! Sitter just nu och kollar på RAW med Eddie Murphy från - 87, den är så sjukt rolig, Eddie Murphy är så skön. Men i alla fall, tänkte ge er en liten kort sammanfattning om min helg:

I fredags mötte jag Emelie i slussen vid halv två, meningen var att Kim också skulle följa med men hon låg och sussade för länge hahah. Anledningen till varför jag träffade Emelie såpass tidigt när jag fortfarande hade lov var att vi skulle åka till Robins skola och hälsa på, jag klarar mig inte så länge utan älsklingen ska ni veta, men eftersom han slutade runt fyra så fick jag och Emelie gå runt i Globen och kolla lite. När han slutade så hade Kim kommit och jag, Robin och Kim åkte hem till mig medans Emelie åkte hem, hon skulle vara barnvakt åt hennes gudomliga lillesyster och på kvällen tog vi en fika med Ellie Café 60, det var faktiskt såpass varmt att man kunde sitta ute som tur var, så mycket skönare att dricka kaffe med en cigg i andra handen. Sedan åkte jag, Robin och Kim hem till mig, vi skulle se på en film men vi hann inte för då hade klockan blivit rätt mycket och de åkte hem ungefär två timmar efter att vi hade kommit hem.


I lördags ringde jag Emelie på morgonen, åkte till Ektorp och tog en promenad runt Duvnäs med henne, precis såsom vi brukar göra, speciellt om vi inte har träffats på ett tag, då har vi ungefär en timma på oss att berätta allting hahah. Sedan åkte jag till Mormor och Morfar, lilla Mormor fyllde nämligen år. När vi åkte hem så åt jag middag och gick sedan och mötte Robin vid busshållplatsen. Vi fick sedan ett ganska kort men givande samtal från Linda som säger att vi ska ta nästa tåg och så ses vi i Sussen, puss. Sagt och gjort, vimötte henne och Kim i Slussen och gick än en gång till Café 60. Lite för kallt för att sitta ute men vi gjorde det ändå, mig spelar det ju ingen roll, jag har min lille ponke som värmer mig :). Sedan åkte vi alla fyra tillbaka till Älta, lämnade av Linda vid Älta gård och fortsatte mot centrum där vi stod och väntade på nästa buss, vi frös satan men kul hade vi hahah. Min lilla Kim :). När nästa buss kommer så åker jag och Robin hem till honom, dricker te, kollar på film och bara myser. Jag vill verkligen aldrig sluta mysa med min lille älskling. Oemotståndlig är vad han är <3. Filmen var slut vid tre, men vi var inte trötta så vi pratade, myste och rökte fram tills halv sju på morgonen. Och vi båda skulle gå och lägga oss tidigt den dagen, skola ni vet..

Igår (söndag) vaknar jag upp bredvid älsklingen, vi går upp, äter frukost och får sedan skjuts till Älta gård och går hem till Linda. Sedan åkte vi in till stan, mötte Emelie, köpte cigg, mötte Evve, gick till Donken i Slussen och kollade sedan vilken väg som gick snabbast till våran skola. Den flyttade ju till Skanstull nu i år och vi fick ingen vägbeskrivning eller någonting från skolan. Jaja, huvudsaken är ju att vi vet vart den ligger och hur man tar sig dit nu. Tack älskling. Sedan åkte jag hem, städade mitt rum och har suttit vid datan sedan dess. Saknar älsklingen, men som tur är så har jag bara upprop imorn och ska därför åka och hälsa på honom på hans lunchrast.

Åh herregud så mycket klockan är, har halvkollat på filmen under hela tiden jag har skrivit inlägget så det har väl tagit runt en timma att skriva det här hahah.

Måste bara lägga upp en bild som jag tycker är så söt på älsklingen min :) don't hate me for this baby ;)

Bara min <3

Nu ska jag nog försöka gå och sova, det kommer inte gå så bra men vafan, försöka duger, eller hur? Godnatt, sov så gott!

Puss på er! /
GLAS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0