Amanda - herregud!

Okej, jag har verkligen inte mycket att gnälla på i mitt liv just nu men det finns en del smågrejer som jag bara måste få ur mig. Jag äter som en häst! Det började nu efter att jag var sjuk, okej att jag har börjat äta frukost och faktiskt inte somnar i skolan pga det men det gör också att jag blir STÖRT hungrig resten av dagen. Jag tänker inte ens säga allt jag åt till middag.. När pappa till och med frågar mamma om hon har kvar nåt graviditetstest så blir man lite orolig över ens matvanor. Men det lägger sig väl snart antar jag. Kroppen kompenserar säker för förra veckan när jag inte åt någonting, så det är väl ingenting att oroa sig över.

Sedan så har vi en annan sak, jag ska gå rakt på sak och jag skiter faktiskt fullständigt i vad de inblandade tycker men vi har haft ett litet bråk GLAS i mellan och det har orsakat att personen som skrev inlägget innan mig har hoppat av bloggen, eller det är i alla fall det jag tror är anledningen, rätta mig gärna om jag har fel Linda. Sedan för ett tag sedan så fick ju Sofie nåt ryck (? :P) och raderade alla hennes tidigare inlägg. Sedan har vi lille Gabriella som aldrig skriver någonting och sist men inte minst så har vi lilla mig. Lilla kärlekskranka mig som har blivit så sjukt dålig på att uppdatera! Men vet ni vad, alla vi har olika och rimliga anledningar till varför vi inte skriver, överhuvudtaget eller bara lite mindre, längre och min är följande: Jag är kär, kär och lyckligare nu än vad jag har varit på jag vet inte hur länge, så ni får ursäkta mig men när jag mår såhär bra och bara vill vara med min älskling hela tiden så orkar jag inte "slösa" tid på att skriva i bloggen. Jag har mitt liv och jag skriver om det händer någonting som jag tycker är spännande eller helt enkelt när jag känner för det, jag tänker inte skriva varje dag och leka storbloggare, för let's face it; i suck! Men nu vet ni det i alla fall, ni som inte uppskattar inlägget inom GLAS får gärna säga till så ändrar JAG det, inte ni, okej, jag! :P

Nu ska jag kolla när min buss går imorn, kolla upp vad lite saker kostar på nätet och gå och nanna, vi hörs kanske imorgon eller någon dag i alla fall. Godnat, ha det så bra!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag orkar bara inte blogga längre, de är allt. Jag är trött på allt och det handlar inte bara om nått bråk utan de var bara då jag fullgjorde det jag tänkt på att göra ett tag nu liksom. <3

2009-01-30 @ 21:07:12
Postat av: Anonym

Jag orkar bara inte blogga längre, de är allt. Jag är trött på allt och det handlar inte bara om nått bråk utan de var bara då jag fullgjorde det jag tänkt på att göra ett tag nu liksom. <3

2009-01-30 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0