Amanda - hos Linda

Dagens (eller snarare gårdagens nu):
Humör: Glad och allmänt uppåt
Plus: R
Minus: Pappa
Kläder: Blå stuprörsjeans med dragkedja vid vristen från Gina Tricot, Svart tight linne från JC och Svart kofta med hög krage från Gina Tricot samt min skinnjacka
Frisyr: Utsläppt med luggen framme
Drog: Mörk choklad
Låt/låtar: Blink 182 - I Miss You
Måste: Ringa Mamma och Pappa
Saknad: Anna
Önskan: Att livet fortsätter lika bra som det är nu
Person: R och Linda

Det var en liten förklaring av min dag. Den spenderades mestadels hemma hos Linda med henne och R men också i Slussen med samma människor plus Evve. Sedan åkte vi tillbaka till Linda och jag och R lekte osociala heheh.

Jag och Linda skrev ju på ett kontrakt på nyår när vi fortfarande var nyktra där det står att vi inte får äta några sötsaker förutom minst 70% mörk choklad och att vi får unna oss en onyttig sak i månaden. Herre min gud, man skulle nästan kunna tro att jag var full när jag skrev på det hahah. Men hey, det är ju bra för kroppen right. Sedan så ska vi bara komma på ett sätt att sluta med cigaretterna också hmhm. Lycka till säger jag bara. Men i alla fall, jag får bara äta nyttigheter nuförtiden, och jag mår piss hahah. Jag älskar mitt godis och min läsk. Det är underbart hahah. Men nej nej, nu ska man leka nyttig här. Antar att det blir lättare efter ett tag. Men det märker vi..

En annan smart sak som lilla jag och lilla Linda har tänkt ut är att vi inatt ska vara uppe hela natten, och att vi kanske ska tagga till en viss mr. E senare. Ännu en grej som vi får se om vi lyckas med hahah. Vi ska bara vänta på att Lindas päron åker, de ska till flygplatsen för att åka till fucking Thailand dom jävlarna!! Jaja, vi får väl frysa ihjäl här i Sverige helt ensamma antar jag.

Nu ska vi vänta tills de åkter om ungefär 20 minuter och sedan göra kaffe och sticka iväg, snacka om att vi är skumma hahah. Vi hörs imorgon, lr snarare idag. Godnatt, sov gott.


Denna bild är till två personer, Linda och, ja ni kan ju räkna ut själva vem som är den andra ;)

Puss på er /
GLAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0