Börjar om

hej allesammans, sofie här!
från och med nu börjar jag om, ingen idé att ens ta upp varför, men det är vad jag känner är bäst :) det har inte hänt så mycket denna vecka alls, vi hade ap-kul igår på friluftsdagen och jag har inte skrattat så mycket på jättelänge. jag har bott ensam hemma hos mamma då hon inte är hemma, men idag kommer hon hem över helgen och vi ska ha det riktigt mysigt med tjejsnack och allt, dessutom ska vi pierca oss, både mamma och jag, hon är cool tycker ja, älskade mamma! idag har jag italienska-omprov för övrigt och jag hoppas att min lärare anna-karin har gett den läraren som ska hålla i omprovstiden provet, för ja.. den där läraren är den slarvigaste jag vet, snark!

amanda är fortfarande sjuk, och det suger faktiskt.. vi tjejer vi har kul i skolan, men vi är bara tre, vi är inte de ultimata fyra som vi alltid annars är, men amanda kommer nästa vecka och då blir det tio gånger roligare än vad vi redan har haft.. tjiho! jag saknar dig amanda.

för övrigt tycker jag att gabbi och linda är det sötaste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0