Fortfarande isolerad

Hejsan allihopa, sitter just nu och väntar på att mamma och pappa ska komma hem från affären med lite mat. Hoppas att mina önskemål om kyckling och klyftpotatis gick fram hahah. Senare kommer älsklingen och eftersom jag fortfarande måste sitta inne så har vi bestämt oss för att hyra film. Wihoo, jag får gå ut och hyra film i alla fall.. Jag ska  få välja en och Robin ska få välja en så vi får väl se vad vi får för blandning med tanke på att vi har ganska olika smak när det gäller film.

Igår köpte jag ny mascara och nytt puder som jag inte kunde låta ligga tills jag verkligen behöver använda det, alltså tills på måndag när jag ska tillbaka till skolan, så jag sminkade mig idag, pudret är bra som vanlig och mascaran var över förväntan, köpte den nya som det går reklam om, collagen någonting. Den var faktiskt riktigt bra. Ska nog fortsätta köpa den tror jag.

Jag saknar tjejerna som fan, kan verkligen inte vänta tills jag kommer tillbaka till skolan och får träffa de andra tre igen :) Livet blir mycket roligare med dom.

Nu ska jag fortsätta se på One Tree Hill och vänta på mat. Vi hörs senare, ha det bra!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0