I'm walking on sunshine

Godnatt allihopa är väl mest passande att säga antar jag hahah. Allting känns bara så bra just nu, jag är så glad, humöret är på topp. Dock saknar jag min älskade lilla Sofie :(  Det är ganska många dagar tills hon kommer hem men jag får väl stå ut. Har en del att berätta för henne nämligen ;)

Jag och Linda har precis lämnat R vid busshållplatsen, den filuren är en av anledningarna till varför jag är så glad just nu :D, och nu sitter vi här hemma och ska försöka lista ut vad vi ska göra nu. Egentligen borde vi väl sova men ingen av oss är sådär jättetrött, så vi får se hur det blir med det.

Tänkte visa nåra bilder på hur jag såg ut på nyårsafton. Som tur är så togs inga bilder efter det här hahah.

Enligt Linda såg jag ut som en snygg bimbo hahah, avgör själva :P

Nu ska vi nog börja tänka på refrängen, jag vill bara att morgondagen ska komma så fort som möjligt. Godnatt, sov gott!

Puss på er! /
GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0