Onsdag

hej allesammans!
här sitter vi jag (sofie), gabbi och linda då vår italienskalärare är hemma och vår lektion inställd. lilla amanda sitter inne på spanskan med lenita, som är skön men samtidigt mardrömslärare när det kommer till läxor. det suger att vi överhuvudtaget kom till skolan då vi bara har en lektion på idrott som linda inte kan vara med på för hon e sjuk och jag inte kan vara med på för att jag är allergisk mot klor, amanda får inte träna på två månader pga körtelfebern så ja, det är bara stackars gabbi som måste simma en längre distans.

senare ska jag iallafall hem och plugga , ett måste då vi fått högar med läxor från bara vaselin på samhällskunskapen, bajs på honom! sedan måste tjejerna skriva engelska som dem ska ha muntligt imorgon och jag ska läsa nummer 2 av the snapper som vi sedan ska skriva en essä om, blah..

jaja, skulle bara updatera eftersom vi suger på det, ha det fint! puss
/ GLAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0