PAAAAAAAARTY

hej sötnosar!
gud vilken rolig dag vi tjejer haft (jag, amanda och gabbi!) och ikväll blir det party hemma hos mig med ABSOLUT päron, favoriten, tror ni vi kommer har de kul eller inte? längtar. marcus ska med, robin ska me och emma kommer lite senare.. sen kanske de trillar in folk ju senare kvällen blir så röj var ordet :) för övrigt har dagen varit bra, chill lektioner och mest prat & god mat för en gångs skull, tack och lov. vi får dock sluta lite senare idag pga film på kommunikationen, sedan ska jag och älskade manda vänta på marcus, sen dra till robins plugg & sen är vi igång, självklart ska vi ha tonvis med godis och annat gott, det kommer bli en toppen kväll..

gabbi & amanda, jag älskar er så det gör ont, tack för att ni är ni :)
kram / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0