Swallow

sunday!

idag blir det handboll med emma kl 4, herrarna och damerna spelar.. ska bara titta, min läpp.. omg! medans mamma trallar runt med sitt nya fina hål i naveln och upplever noll smärta eller svullnad, så måste jag knarka alvedon och vitamintabletter samt saltvatten för att hålla mig fräsch i käften, det ser ut som någon slagit mig lagom hårt på läppen, ett plus är iaf att jag kan prata och äta som jag inte alls kunde när jag gjorde mitt hål i tungan. det är faktiskt jävligt fint i läppen och jag stortrivs, det enda negativa är att läkestaven är enorm samt i silver, jag hatar silver! men direkt när jag är klar så ska jag byta till en ring troligtvis, can't wait! och jag kan inte pussas med någon på två månader, skönt va? :) I think it's wonderful.

nej, mamma åker idag så jag är lite deppig, men min moster kommer förbi och kanske mormor och morfar, sen ska jag umgås med min älskade emma som jag älskar mest över allt och som alltid varit min bästavän, det finns ingen bättre än dig stumpan!

aja, ville bara ge er en update. and for the record - i'm fat! kram!


"another day without you with me, is like a blade that cuts right through me. but I can wait, I can wait forever. when you call my heart stops beating, when you're gone it won't stop bleeding. but I can wait, I can wait forever."


dagens låt: simple plan - I can wait forever
och ja! det är bara för att jag gått och blivit emo.. no way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0