Thank God It's Friday

Godmorgon!
kom till skolan lite tidigare pga de fuckade bussarna i haninge :/ snark. igår hade jag träning och ohåj så kul vi hade, jag och emma kunde inte sluta babbla om herrarnas otroligt snygga målvakt, erik eller adam hette han visst? tack mato, tihi. emma nannade hos mig och de är precis lika mysigt som vanligt, syster va också hemma så vi hade ett riktigt tjejsnack inne på toaletten när vi duschade, när ena duschade snackade de andra och "tittade på" haha det låter så jävla mobbat men de är så vi tjejer är, bekväma :)

vi pratade iallafall lite om mig, fredric, marcus.. emma, daniel.. michelle och hennes alla alla alla killar! herregud, kom iallafall fram till att jag inte orkar ha ett förhållande just nu, jag vill bara tänka på mamma och mina närmaste för jag har faktiskt kommit underfunt med att man kan må bra nära vännerna när dem stöttar en (förlåt för att jag är seg och fattat det typ nu) men bättre sent än aldrig.

idag har vi mentor, studiepass, mentor, svenska och kommunikation.. är ganska lame och jag funderade seriöst på att be mamma sjukanmäla mig idag för att jag var så otroligt trött, men här är jag och tänker stå ut! ikväll ska emma troligtvis stanna hos mig inatt igen, hon ska bara umgås lite med hennes söta pojkvän en stund, men han kunde inte nanna hos henne pga match och vice versa, ja! emma har en handbollspojke (tränare iaf) och det är ju ett plus, för vem vill inte ha en sådan? mohaha grattz emmis.

såg också att linda lämnat bloggen och att amanda är kär, vilken nyhet va? :) nej men jag är så glad för hennes skull för hon skiner som en sol dagligen så jag säger: tack till robin för att du tar hand om våran amanda, hon skulle troligtvis vad jag vet inte få någon bättre pöjk än dig. och linda, de suger att du bara lämnar bloggen pga allt som hänt, ja det är väldigt mycket som händer, men gräv inte ner dig? prata med oss istället, vi är väl dina vänner forftfarande? I want to be.. men ja..

ibland är det tyvärr så att vissa inte tål kritik..

Kommentarer
Postat av: Linda

som jag sa, jag tål kritik så sluta älta de är du snäll. det var bara en jävligt dålig dag att få höra de!

2009-01-30 @ 21:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0